نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و ژاپن در لیگ ملت‌ها(۱۵ خرداد ۱۴۰۳)| باخت پشت باخت برنامه بازی‌های ایران در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال | بلندقامتان به دنبال جبران مافات پخش زنده بازی ایران و ژاپن در لیگ ملت‌های والیبال (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سوتی عجیب سمیعی در برنامه شبکه سه+ ویدیو| استناد به توییت‌های جعلی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بوسنی| خط و نشان برای یورو جرایم مالی برای باشگاه پرسپولیس، نکونام، چشمی و حسینی آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد
سرخط خبرها

نتیجه بازی منچستریونایتد و آرسنال+ فیلم خلاصه بازی| قتل توپچی‌ها در تئاتر رویاها

  • کد خبر: ۱۲۴۲۲۳
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
  • ۲
نتیجه بازی منچستریونایتد و آرسنال+ فیلم خلاصه بازی| قتل توپچی‌ها در تئاتر رویاها
دیدار تیم‌های منچستریونایتد و آرسنال در چارچوب هفته ششم لیگ برتر انگلیس برگزار شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در چارچوب هفته ششم لیگ برتر انگلیس، آرسنال و منچستریونایتد در اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود منچستر به پایان رسید.

با این نتیجه آرسنال پانزده امتیازی باقی ماند و با وجود چشیدن طعم شکست در صدر جدول باقی ماند. منچستریونایتد نیز با این پیروزی دوازده امتیازی شد و به رتبه پنجم رسید.

در نیمه نخست گل اول بازی را مارتینلی به ثمر رساند، اما با VAR گل آرسنال پرپر شد. در ادامه آنتونی، در نخستین بازی برای یونایتد روی پاس هوشمندانه رشفورد و آوانتاژ به موقع داور مسابقه، پل تیرنی، گل نخست بازی را وارد دروازه رمسدیل کرد.

در ادامه ساکا گل مساوی را برای آرسنال به ثمر رساند، اما رشفورد دو گل به ثمر رساند تا تن هاخ مچ آرتتا را بخواباند.

منچستر در این بازی با ترکیب دخیا، مالاسیا، دالوت، مارتینز، اریکسن، واران، آنتونی، مک تومینی، برونو فرناندز، رشفورد و سانچو وارد زمین شد و مارسیال و رونالدو و کاسمیرو روی نیمکت قرار داشتند.

در آن سو با تصمیم ارتتا، رمسدیل، سالیبا، وایت، زینچنکو، گابریل، اودگارد، مارتینلی، ساکا، ژاکا، خسوس و لوکونگا یازده مرد اصلی توپچی های لندن بودند.

در دیگر بازی امروز برایتون در یک بازی جذاب موفق شد با نتیجه پرگل ۵ بر ۲ از سد لسترسیتی بحران زده بگذرد تا ۱۳ امتیازی شود. لستر نیز با ۱ امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و آرسنال+ فیلم گلهای آنتونی، ساکا و رشفورد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیردعباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
ویلی ویلی منچستر افت کرده
ناشناس
France
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
0
1
با سلام
گزارشگر عزیز، این هم شد تیتر مطالب ( قتل توپچی ها... ).
واقعاً برایتان متاسفم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->